Het liefst bent u zo snel mogelijk van het proces af. Daarbij helpen we u graag.
Een correcte en snelle schadeafhandeling valt of staat met een compleet dossier. Het is belangrijk dat u bijdraagt aan dit dossier en het ons zo volledig mogelijk aanlevert. Zo kunnen we u snel en optimaal van dienst zijn. Samen lopen we dan een goed schadetraject door. Bij eventuele vragen staan we u natuurlijk ook graag te woord.
Via onderstaande schadeformulieren dient u gemakkelijk uw schade in. Op deze manier kan deze zo snel mogelijk worden afgehandeld. Volledige schadehulp, een kort proces. Zo achter de rug.
Neem bij vragen en/of opmerkingen gerust contact met onze schadebehandelaars op.
Een schadegeval is erg vervelend voor u. Bij Meer Assurantiën helpen we u de schade zo goed en spoedig mogelijk af te handelen.
Na het ontstaan van de schade neemt u zo spoedig mogelijk contact op met de schadeafdeling van Meer Assurantiën. U kunt een schade melden per mail, telefoon of per post. Tel. 0252-348934 of info@meerassurantien.nl
Na ontvangst van de schadeclaim ontvangt u een bevestiging. De bevestiging wordt verstuurd binnen 5 dagen na ontvangst van de schadeclaim.
De schadebehandelaar beoordeelt of de geleden schade gedekt is op uw polis. Daarbij verzamelt de schadebehandelaar alle relevantie informatie over de schade om zo tot een juist oordeel te komen. De schadebehandelaar verzoekt u om het SAF (Schade Aangifte Formulier) in te vullen. Na ontvangst van het SAF kan de schadebehandelaar nog aanvullende gegevens opvragen.
Na ontvangst van de aanvullende gegevens wordt de schade verder beoordeeld en/of wordt de schade bij de verzekeraar ingediend. Is de geleden schade gedekt conform uw polis dan verwijzen wij u naar een aangesloten hersteller. Bij onze aangesloten schadeherstelbedrijven bent u verzekerd van een kwalitatief schadeherstel en een goede service.
Bij een ingewikkelde schade wordt er een expert ingeschakeld. De expert komt bij u langs om de oorzaak en omvang van de schade te beoordelen en een expertiserapport op te stellen. Aan de hand van dit rapport beoordeelt de schadebehandelaar of de schade gedekt is en wat de hoogte van de uitkering is.
De uitkering wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de herstelnota voldaan. Na de uitkering wordt het dossier gesloten.
Prangende vragen over uw schade?
Neem gerust contact met ons op. U kunt bellen op 0252-348934, of mailen naar info@meerassurantien.nl.
Kantoor Haarlem:
Leidsevaart 16
2013 HA Haarlem
Kantoor Nieuw-Vennep:
Alleen op afspraak
Luzernestraat 19
2153GM Nieuw-Vennep
Telefoon 0252-348934
E-mail info@meerassurantien.nl
Postadres
Postbus 5012
2000 GA Haarlem